Frakt- och leveransinformation

Leverans inom EU

Alla beställningar inom EU skickas via Postnord. Beställningar skickas ut i platta kuvert.

Leverans i Sverige

Alla beställningar inom EU skickas via Postnord. Beställningar skickas ut i platta kuvert.


Saknade/skadade föremål

Även om det är extremt sällsynt att beställningar försvinner, förstår vi att en sen leverans kan vara  frustrerande. Om du tror att din vara har försvunnit, vänligen kontakta oss.

I det osannolika fallet att ett paket anländer skadat, vänligen ta emot leveransen och ta ett foto av förpackningen. Vänligen skicka detta foto till contact@tagni.fi och vi kommer att granska din leverans och vanligtvis ordna så att en ersättningsprodukt skickas till dig så snart som möjligt.

Betalnings- och kreditkortssäkerhet

Vi accepterar alla större betalkort och kreditkort utöver betalning via PayPal. Observera att alla betalkorts- och kreditkortsbetalningar behandlas av Stripe och inga kortuppgifter lagras av oss. Om du väljer att betala via PayPal, observera att du inte behöver ett PayPal-konto för att använda den här tjänsten, du kan helt enkelt betala med kort som PayPal-"gäst" (se längst ner på betalningssidan).

Frågor?

Om du har några frågor angående någon av våra leveransuppgifter är du välkommen att kontakta oss.